نکاتی برای آگهی آنلاین فروش خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نکاتی برای آگهی آنلاین فروش خودرو

کیا

نکات برجسته‌ی خودرو و ویژگی‌های مثبت قطعات یدکی کیا آن کلید اصلی فروش آنلاین خودرو است. به همین دلیل است که بسیاری از تبلیغات اطلاعات مهم را ذکر نمی‌کنند و یا داستان کامل درباره‌ی یک خودروی دست‌دوم را بازگو نمی‌کنند.در نوشته‌ی زیر برخی از مواردی را که باید در یک تبلیغ خوب مدنظر قرار داد ذکر کرده‌ایم، امیدواریم که موردتوجه شما عزیزان قرار گیرد. با ما همراه باشید.سخنگوی eBay Motors که سرویس فروش خودروی دست‌دوم آنلاین است این‌گونه بیان می‌دارد:به‌منظور جلب‌توجه هر چه بیشتر نسبت به خودروی فروشی خود، لیستی از مفیدترین اطلاعات را ذکر کنید

قطعات کیا

بدیهی است که مهم‌ترین اطلاعات شامل مدل، سال ساخت، نوع تریم خودرو، میزان مسافت طی شده، مصرف سوخت و نوع گیربکس می‌باشد و می‌تواند تأثیر زیادی بر ارزش خودرو داشته باشد.
در کنار ذکر جزئیات اساسی خودرو مطمئن شوید که متنی واضح و صریح را می‌نویسید لوازم یدکی کیا ، اطلاعاتی که به‌صورت روتین توسط خریداران جستجو می‌شوند.مهم‌تر از همه اضافه کردن عکس است چرا که یک لیست کامل بدون عکس دید کلی خریداران را تقلیل می‌دهد و نوعاً باعث القای قیمت‌های پایین می‌شود. آیا شما یک خودرو را بدون دیدن آن می‌خریدیک تبلیغ موفق دربردارنده‌ی عکس‌هایی از داخل و خارج خودرو و از تمام زوایا است.

لوازم کیا

 

مواردی که گفتیم پایه و اساس یک تبلیغ خوب است. اطلاعات زیاد هرگز نکته‌ی منفی نیستند و به درک کلی خریداران از خودروی شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید لیستی از جزئیات را به‌صورت مرتب تهیه نموده و کار را برای خریدار راحت‌تر و سریع‌تر نمایید.در کنار لیستی از جزئیات و حقایق، توضیحات مشخص و شخصی ازجمله پس‌زمینه و تاریخچه‌ی خودرو می‌توانندتأثیرگذار باشند.





:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: